close


願天下有情人, 都能成為眷屬.


己成眷屬的人, 都能成為永遠的情人.


沒有情人的人, 把自己當作情人.
你是屬於那一種呢 ?
在西洋情人節的日子裏, 希望大家都過的很浪漫, 很美好.
也要記得好好聽聽這首 Valentine, 讓甜蜜溫馨的感覺能迷漫於情人心中.
2005年美國鄉村音樂獎年度最佳女藝人 Martina McBride 所唱的 My Valentine
最能傳達情人節的羅曼蒂克氣氛. 特別分享給大家這首美妙的愛情歌曲.
Whatever you're in marrige or single but fall in love, wish you always are in a state of bliss.
A nice and soft song for Valentine. Suggest you and your lover listen to this song together.
You will realize what is the true love and intoxicate youself into charming atmosphere.
This is a very special way to celebrate your day.
.
( 以下圖畫皆為 William Whitaker 所創作)



********** My Valentine **********
If there were no words, no way to speak, 如果沒有文字, 也無法說話了,
I would still hear you. 我還是會一直傾聽於你.

If there were no tears, no way to feel inside, 如果沒有眼淚, 也無法再深深感受了,


I'd still feel for you. 我還是會一直惦記著你.


And even if the sun refused to shine, 即使如果太陽不再發光了,


even if romance ran out of rhyme, 甚至所有旋律都不再羅曼蒂克了,


you would still have my heart until the end of time. 你仍將擁有我的心, 直到時光的盡頭.


You're all I need, my love, my Valentine. 你是我的所有, 我的愛, 我的情人.





All of my life I have been waiting for all you give to me. 我生命的全部, 正等待著你帶給我.


You've opened my eyes and shown me how to love unselfishly 你打開我眼睛並告訴我如何無私的愛


I've dreamed of this a thousand times before 我曾經這樣夢過無數次


and in my dreams I couldn't love you more ... 在我的夢中, 我無法再愛你 .....


I would give you my heart until the end of time, 我會給了你我的心, 直到時光的盡頭,


you're all I need, my love, my Valentine. 你是我的所有, 我的愛, 我的情人.


And even if the sun refused to shine 即使如果太陽不再發光了


even if romance ran out of rhyme 甚至所有旋律都不再羅曼蒂克了


you would still have my heart until the end of time 你仍將擁有我的心, 直到時光的盡頭


'cause all I need is you, my Valentine. 因為我所需要的是你, 我的情人.


You're all I need, my love, my Valentine. 你是我的所有, 我的愛, 我的情人.




arrow
arrow
    全站熱搜

    Andrewl8510 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()